آه مهتاب     بزرگترین وبلاگ دل نوشته های یک دختر

آه مهتاب بزرگترین وبلاگ دل نوشته های یک دختر

رمان درباره گرگینه !!!1دل نوشته های جالب!!!!
آه مهتاب     بزرگترین وبلاگ دل نوشته های یک دختر

آه مهتاب بزرگترین وبلاگ دل نوشته های یک دختر

رمان درباره گرگینه !!!1دل نوشته های جالب!!!!

تعدادی عکس خوشگل از کودکان ناز وملوس.برید کیفشو ببرید.

برید به این عکسا نگاه کنید از خودتون کیف در وکنید!!!!!جیگر!!!! توجه توجه این فقط یه تبلیغ برای افزایش فرزند آوری است!!!! 

هرگونه استفاده ی سوء پیگرد قانونی دارد.....

 

وایی چقدر ناز خوابیده نی نی جونم!!!!

این قاشق به دهان بسیار با نمک است!!!

خیلی بامزه استا نه؟؟؟؟

وایی ای جان الهی من اینو با قورمه سبزی میخورمش!!!

حالا نگید نگفتم!!!

 

 

خداجون اینا چقدر نازن.خوشبحال مامان وباباشون.

چه دخملای ناناسی.

 

ایشونم که دیگه معرف حضورتون هستن!؟؟

ایشون الهه ی لپ هستن.شناختین؟؟؟

وای خدایا!!!خواهرای دوقلو چه بوسی میکنند؟؟؟

 

نازنین خوابیده!

 

 

 

وایی خدایا!من دیگه چی بگم آخه؟قربون اون حجابت!

خداوکیلی تویی که بدحجابی خجالت نکشیدی؟از بچه یادبگیر.

اینم که کودک ایرانیه!قبل از حرف زدن قل قلی کشیدن یادگرفته.

 

 

 

 

 

 

 

 

من فکر کنم این بچه ی احسان علیخانی باشه!!!آخه خیلی شکل باباشه!

دقیقا عین موزی که دوچرخه از وسطش گذشته بغض کرده.

چه لباسی!!!کاملا مد روز!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وای خدایا من اینو با زهرمارم که بخورم بازم عسله!

چقدر خوشگله!بازم حاضرنیستین جمعیتو افزایش بدین؟؟

وووو!!!!این جیگرخانو!قربونت برم من!!!!!

چه نازی تو فرشته ی کوچک!

بالاخره چی شد؟؟؟تصمیم به فرزند آوری نگرفتید؟؟؟

 

 

 

اینم که کلا با خورشید خانوم مو نمیزنه.ایشون آفتاب تابان هستند.

ای آفتاب تابان بتاب بر زندگی من.

 

وای چه اخمی کرده فسقلی.قربون اخمات برم خوشگله.

وای خدایا تعداد این نه نه جون هارو در این کشور زیاد بنما!!

بگو الهی آمین.

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر به فکر تیپ وقیافه ی خود هستنید وحاضر نیستید فرزند بیاورید...

بگویید تا با این چماغ در فرق سرتان بکوبد.

یک مورد دیگر از کودک ایرانی!!!

حتی درخواب هم به فکر جفت خویش است.

 

 

 

تمام سخنانت نغز باد!!!!

 

با تشکر آراشمیدا...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.